ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ МОДЕЛЕЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Херсонський державний університет
Інститут:
Не вказано
Факультет:
РТ
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2011
Тип роботи:
Магістерська робота
Предмет:
Інформатика та обчислювальна техніка

Частина тексту файла

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ ХЕРСОНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ФАКУЛЬТЕТ ФІЗИКИ, МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ЗАТВЕРДЖУЮ до захисту в ДЕК ПЕРШИЙ ПРОРЕКТОР УНІВЕРСИТЕТУ __________ професор О.В. Мішуков ДУБОВИК МАКСИМ ОЛЕГОВИЧ ____________ ВИКОРИСТАННЯ ГРАФІЧНИХ МОДЕЛЕЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЧИСЛЮВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ 8.080201 Інформатика Випускна робота освітньо-кваліфікаційного рівня «Магістр» ПОГОДЖЕНО Декан факультету Науковий керівник _________ доцент В.І. Кузьмич _____ проф. О.В. Співаковський _________ 2011 р. ________ 2011 р. Завідувач кафедри інформатики Рецензент ________ проф. О.В. Співаковський _________ доцент М.С. Львов ________ 2011 р. _________ 2011 р. Херсон – 2011 ЗМІСТ Вступ 4 Розділ 1. Графічне моделювання та його застосування 7 1.1. Визначення поняття «Графічне моделювання» 7 1.2. Функції графічних моделей 7 1.3. Застосування графічних моделей 8 1.4. Види графічного моделювання та їх застосування до відповідної задачі 10 1.4.1. Статичні графічні моделі 10 1.4.2. Динамічні графічні моделі 14 1.5. Моделювання як метод пізнання та навчання 16 1.6. Визначення поняття «Обчислювальний експеримент» 26 1.7. Основні етапи обчислювального експерименту 29 1.8. Сфери застосування обчислювального експерименту 31 Розділ 2. Застосування графічних моделей в організації обчислювального експерименту 34 2.1. Приклади застосування графічних моделей в організації обчислювального експерименту 34 2.2. Застосування графічного моделювання в проекті «WEBОАП» 42 2.2.1. Проект «WEBОАП» 42 2.2.2. Технології, використані під час розробки 45 2.2.3. Вибір технології розробки додатка 45 2.2.4. MonoDevelop 48 2.2.5. Apache Subversion 53 2.2.6. Expression Blend та XAML 57 2.2.7. Використання середовища WEBОАП 58 Висновки 60 Список використаних джерел 62 ВСТУП У наш час інформатизація сфери освіти підіймається на якісно новий рівень: вирішується завдання масового використання комп’ютерних технологій у загальній і професійній освіті. За таких умов необхідно чітко уявляти роль інформаційних комп’ютерних технологій в освітньому процесі [1]. Інформатизація освіти – це процес зміни змісту, методів і організаційних форм навчання в умовах становлення школи, яка вирішує завдання підготовки молоді до життя в умовах інформаційного суспільства [2]. Однією з головних цілей інформатизації є підвищення якості освіти, створення умов для поетапного переходу до нового рівня освіти на основі інформаційних технологій, доступ учнів і викладачів до високоякісних локальних та мережевих освітніх інформаційних ресурсів, в тому числі до системи сучасних електронних навчальних матеріалів з основних предметів, що вивчаються. Інформатизація призводить ще до одного беззаперечного факту – потреби у наочній візуалізації процесів та явищ, що вивчаються. Стає очевидним, що графічне моделювання, як метод донесення інформації до слухачів, у нашому випадку – учнів та студентів ВНЗ, є дуже важливою складовою навчального процесу. Таким чином, разом із інформатизацією освіти з’являється потреба в якісному та зрозумілому звичайній людині поданні інформації [3]. Навчальний експеримент, як один з видів дослідження певного явища чи процесу, є водночас найцікавішою та найскладнішою частиною навчання. Тому застосування графічного моделювання саме в цій галузі навчального процесу, мабуть, і є найактуальнішим [4]. У зв’язку з активним розвитком дистанційних форм навчання, набуває все більшого значення дослідження комп’ютерних графічних моделей, як засобів для пом’якшення відсутності особистого спілкування учня з викладачем [5]. У дистанційному навчанні важливим засобом, що дозволяє найбільш повно передати інформацію людині, що навчається є комп’ютерні лекції на основі мультимедіа. З огляду на особливості дистанційного навчання, найбільш раціональним стає використання двовимірної анімації, зокрема, векторної анімації як найбільш компактної і яка надає широкі можливості по створенню автоматичної анімації. Векторна графіка – це об’єкти, які визначаються ма...
Антиботан аватар за замовчуванням

14.06.2013 15:06

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини